I wish I could go back to when I met you, and walk away

 
 
 
först vill jag önska alla läsare en trevlig midsommar!
 
sedan vill jag be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. lovar att bättra mig!
igår hjälpte jag till på knattelägret och när jag kom hem åkte jag och mamma och handlade.
på kvällen åkte jag och mamma till betet och tömmde vattnet och fyllde på nytt som tog 1,5 timma! haha, den här vattenslangs kopplingen lossnade hela tiden.. blä vad arga vi blev! ;) när vi kom hem från betet kollade jag och pappa på fotbollen och det var portugal-tjeckien och portugal vann med 1-0. ronaldo=världens bästa och snyggaste fotbollsspelare. hihi! jag somnade ganska sent och gick nyss upp. jag älskar sommarlov för då kan man sova hela dagen! ikväll ska vi åka till några och fira midsommar. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0