jag är inte beredd att dö, än

hej! jag red biljanca ut till ängen idag och hon kändes väldigt stel. ville inte arbete med ryggen eller ens böja på nacken. inte så konstigt eftersom hon vilat massa och stått o frusit i regnet, men det går förhoppningsvis över snart. efteråt svampade jag av henne och gick ut med henne en sväng för att hon skulle torka. sen sprutade jag flugspray på henne och hon hatar verkligen det! sen såg hon väldigt sur ut på mig som hon ville säga " var du tvungen eller" *bitchblick*. haha! efter det kom linnea hit och så kollade vi lite filmklipp på youtube och sen fotade vi massa söta bilder som ni ska få se. nu bloggar jag och lyssnar samtidigt på allsång på skansen. ha det bra!
 
       sveriges sötaste bild!

Kommentarer
Postat av: Linnea Den Bästa ♥


Svar: <3
lc.blogg.se

2012-06-26 @ 22:08:07
URL: http://linneaanjemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0