text + del 1.

hej! i förmiddags har jag mest tagit det lugnt, kollat på tv och så. men vid 5 tiden kom linnea hit och så fikade vi först och sen gjorde vi iordning biljanca inför dagens pass på ängen. det började med att linnea skulle filma när vi gick på vägen men då var det inget minneskort i kamera.. haha, så jag fick hämta det. iaf så travade vi upp till ängen och sen red jag massa galopparbete på ängen och sen travade vi tillbaka igen. linnea har fotat massor med fina bilder på oss!  jag är väldigt nöjd med biljancas insats(dock inte min egen), och hon var lite stel idag också men inte lika som igår. hon var arbetsvillig och inte så stark. jag red på pessoa idag(tycker egentligen inte det är ett bra bett för jag har sett hur mycket det förstör i hästens mun, men det funkar bra på biljanca). när jag kom hem svampade jag av henne och bortstade och halmade i hennes box och gav henne hö, vatten och kraftfoder. så nu är hon ren och nöjd förhoppningsvis! :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda ö

Du har verkligen fått till Biljanca GÖR FIN!

Ni är så fina tillsammans! :D

Svar: åh tack! jag blir så glad av att höra det :D
lc.blogg.se

2012-06-28 @ 08:50:52
URL: http://hoppponnysar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0